معلم

ساخت وبلاگ

فروشگاه پروژه - طرح گرافیکی 26

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

طرح گرافيکي 26

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : طرح,گرافیکی,26, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 19:50

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : دانلود,سریال,قورباغه,با,لینک,مستقیم,از,کافه,فیلم, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 20:35

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند. 

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد. 

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : تحصیل,در,آلمان,یا,تحصیل,در,فنلاند؟,کدام,یک,را,انتخاب,کنیم؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 1:28

انواع حفاظ آکاردئوني محافظ درب ساختمان

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ درب آپارتمان و ساختماني با در نظر گرفتن بر اينکه بهترين خدمات ساختماني را به شما عزيزان ارائه دهد حفاظ آکاردئوني به شرح زير به شما عزيزان ارائه مي دهد.

حفاظ آکاردئوني سه گل ساده

حفاظ آکاردئوني چهار گل

حفاظ آکاردئوني پنج گل

حفاظ آکاردئوني سلطنتي تسمه نقشدار

حفاظ آکاردئوني پيچي (شکلاتي)

گروه صنعتي حفاظ سازه توليد کننده انواع حفاظ براي ديوار و درب ويلايي بهترين و کامل ترين نوع نرده براي ديوار را ارائه مي دهد.

شماره تماس 09123649705

با حفاظ فلزي آکاردئوني آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. حفاظ فلزي آکاردئوني اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

آشنايي با حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا 90 درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ فلزي آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ فلزي آکاردئوني

·        مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ريلي نيز بايد به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ فلزي آکاردئوني چيست؟

حفاظ فلزي آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و ... استفاده کنيد.

قفل حفاظ فلزي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ فلزي آکاردئوني خود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ فلزي آکاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ فلزي آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

1.     دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.

3.     قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.

4.     پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.

5.     زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ فلزي آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

در نهايت مي توان گفت که نصب حفاظ فلزي آکاردئوني کاري آسان است اما شما نميتوانيد آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست. شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد و ضمن اينکه حفاظ فلزي آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد، هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,آکاردئونی,محافظ,درب,ساختمان, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:25

نرده فرفورژه

امروزه صنايع مختلفي وجود دارند که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت ساختمان خود استفاده کنيد. دوربين هاي مداربسته و همچنين انواع حفاظ بالکن انواع کارهايي است که به شما کمک مي کند که شما بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد. صنايع مختلفي از جمله فرفورژه و همچنين ساخت مصنوعات فلزي وجود دارد که در طرح ها و اشکال گوناگوني با استفاده از آلياژهاي مختلفي ساخته مي شود. اگر واژه هايي مانند چلنگري و همچنين آهنگري را شنيده باشيد ديده ايد که امروزه نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا شما ميتوانيد به آساني براي امنيت استفاده کنيد.

نرده حفاظ روي پنجره و ديوارچگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد که آهنگراني که در اين زمينه فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از حفاظ آهني ديوار حياط  را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در اين بين، دست کساني که در زمينه ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديوارفعاليت مي کنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد. بعضا ديده مي شود که برخي از اين افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تري داشته باشيد اما نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که نوعي که مورد نظر شماست کدام است.

يکي از صنايعي که امروزه به يک صنعت پرکاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت نرده حفاظ روي پنجره و ديواراست که به شما اجازه مي دهد تا کار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد که به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده کنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند که در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي که امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند که انواع مختلفي از اين نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا در دست داشته باشيد که بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي که امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند که رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر نرده حفاظ روي پنجره و ديواررا براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

 

نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه کنيد. يکي از رايج ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديواردر واقع نرده هاي فرفورژه است که شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است. نرده حفاظ روي پنجره و ديواراز انواع نرده هايي است که به شما اجازه ميدهد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد کنيد.

يکي از خلاقانه ترين انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنرده هايي است که با انواع فرفورژه و همچنين گل نرده استفاده مي شود. شما ميتوانيد از طرح هاي مختلفي براي اين عنوان استفاده کنيد که درب ورودي منزل و از جمله بخش هاي ديگري مانند پنجره ها را ايمن کنيد. درب هاي فرفورژه که با چارچوب هاي فلزي و يا چدني مورد استفاده قرار مي گيرد از انواع انتخاب هاي جذابي براي آپارتمان به شمار مي آيد که ميتوانيد آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

نرده فرفورژه و نرده فلزي پنجره

از اين نرده هاي فرفورژه ميتوان در بخش هاي مختلفي در خانه استفاده کنيد. اين نرده هاي درهم تنيده و ظريف به شما اجازه خواهند داد که از آن ها در بالکن ها و تراس هاي منزل هم استفاده کنيد. به خصوص خانه هاي ويلايي هم در اين زمينه به شما کمک خواهند کرد که بتوانيد از فرفورژه و همچنين گل نرده هاي مختلفي استفاده کنيد که مورد پسند شما خواهند بود. استفاده از اين نوع نرده فرفورژه دست طراح را براي هنرنمايي هاي بيشتر باز خواهد گذاشت.

 

انواع نرده فلزي پنجره

بدون شک يکي از مهم ترين استفاده هايي که شما از نرده حفاظ روي پنجره و ديوارميتوانيد داشته باشيد اين است که اين نوع نرده ها را به آساني ميتوانيد نصب کنيد و حتما نيازي نيست که از يک متخصص در اين زمينه کمک بگيريد، البته آنچه بايد بدانيد اين است که شما نميتوانيد اين نرده ها را بدون انتخاب مناسب خريداري کنيد و بايد اطلاعات بسياري را در اين زمينه داشته باشيد. اين اطلاعات به شما کمک خواهند کرد که هرآنچه که ميخواهيد را براي ساختمان خود خريداري کنيد. يکي از بخش هاي ديگري که بايد به آن دقت کنيد اين است که از زيبايي و همچنين اصالت فرفورژه استفاده کنيد که در واقع يکي از مهم ترين علت جلب طراحاني است که در اين زمينه از خود استعداد نشان مي دهند. همچنين، مصنوعاتي که در اين زمينه ساخته مي شوند نيز از استحکام زيادي برخوردار هستند.

قيمت مناسب در زمينه خريد نرده حفاظ روي پنجره و ديوارنيز از جمله عواملي است که به شما اجازه مي دهد کار خود را آسان تر انجام دهيد. مصنوعات فلزي امروزه قيمت بيشتري نسبت به سايرين دارند که به همين علت هم شما ميتوانيد از آن ها استفاده کنيد. از سوي ديگر گفته مي شود که فرفورژه و همچنين نرده حفاظ روي پنجره و ديواربه شما اجازه خواهد داد که کار خود را براي حفظ امنيت راحت تر کنيد. اين کار زماني که صحبت از انواع نرده حفاظ روي پنجره و ديوار به ميان مي آيد اما سخت تر خواهد شد و بهتر است که شما اطلاعات لازم و کافي را در اين زمينه داشته باشيد تا بتوانيد هر آنچه که نياز است را براي خود خريداري کنيد.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:40

همه چيز درباره قيمت حفاظ تکميل و کاکتوس

قيمت حفاظ تکميل بدون شک يکي از راه هايي که توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد استفاده از نرده سر ديواري است. شايد تصور کنيد که خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد که قيمت حفاظ تکميل  يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد در خريد نرده به آن دقت کنيد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل

زماني که مي گوييم نرده سر ديواري به راستي هدف اين است که اين گونه حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده سر ديواري گفته مي شود ولي حفاظ حصار و حفاظ پنجره نيز از آنگونه ساير نام هايي است که به نرده سر ديواري نسبت مي دهند. شايد انگاشت شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها کاربرد مي کنيد مي توانيد آن ها را با خرده مشخصي براي کاربرد انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با قيمت حفاظ تکميل  آشنا خواهيم کرد.

قيمت حفاظ تکميل  و درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکتا از گونه ها حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي گوناگون وجود دارد. به راستي اين گونه حفاظ ها لغايت کران زياد زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز برآمده از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين گونه درب ها در گونه سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر باره استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند ولي سه رده لوزي با چهارخم براي آنها هستي دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي فرآوري شده است. اين گونه تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد ثبات بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.  شما بايد با قيمت حفاظ تکميل  آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد کاربرد نرده سر ديواري، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده سر ديواري از ديگران مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است که امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد. قيمت حفاظ تکميل  شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني زياد نيز هستند که بدست افرادي جوش ديتا ميشوند که در اين مقوله زبردست اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي گوناگون ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک نما زيباي دارد که به سر بارو ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به انگيزه تراکم و در ضمن تيز بودن مايه مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

براي اطلاع از قيمت  با حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و نرده سر ديواري بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه شديدا هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه شدني نخواهد بود. اين گونه حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

قيمت نرده سرديواري و حفاظ نيزار

يکي ديگر از انواع نرده سر ديواري، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد مزيت هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين گونه حفاظ ها بايد بدست افرادي در اين مقوله طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که پيشه جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود. قيمت حفاظ تکميل  حفاظ نيزار از سايرين بيشتر است.

 

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ ليليوم

انواع زياد ديگري از نرده سر ديواري نيز هستي دارد که اقتباس از الهامات طبيعت است. در بين اين گونه ها حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از عقيده امنيتي مي طاقت گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت زياد اکثريت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده سر ديواري معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از آنگونه آنها ميتوان به امکان اشاعه از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن بلندي هاي دلخواه را فراهم مي کند.

براي اطلاع از قيمت حفاظ ليليوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

مزيت استفاده از نرده سر ديواري تکميل

نرده سر ديواري اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با به کارگيري آن ها امنيت را براي ساختمان خود لغايت بي گمان زيادي برآورده کنيد. اين گونه حفاظ ها به راستي به شما کمک مي کنند الي با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يگانه از آسان ترين و بهترين مسير هايي است که ميتوان بدست آن امنيت منزل خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار احسان به ساختمان شما مي دهند، به شما اين فرمان را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و خرج هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين گويه به کارگيري دوربين مداربسته است ولي کماکان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما همانند خريد يک نرده سر ديواري نخواهد بود و امنيت را الي حد بسيار براي شما برطرف نخواهد کرد. يکي از مزاياي قيمت حفاظ تکميل  اين است که کمتر از ساير روش هاي امنيتي است و به همين دليل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,تکمیل,و,کاکتوس, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 221 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:30

چرا از توليد کنندگان حمايت کنيم ؟

از آن جايي که کشور ما با تحريم هاي بين المللي مواجه است

بهترين راه براي مقابله با اين تحريم ها رونق توليد داخلي و حمايت از توليد داخلي است.

درست است که در شرايط تحريم در بحث تأمين مواد اوليه دچار مشکل

خواهيم بود، ولي در زمينه فروش و توليد ملي کيف شرايط بهتري ايجاد و فراهم مي شود.

بايد دست به دست هم دهيم تا مشکلات ناشي از کمبودهاي وارداتي توليدکنندگان به

اشکال مختلف رفع شود تا به داشته هاي خود تکيه کنيم و بر اساس سرمايه عمومي کشور اقدام و توليد را رونق ببخشيم.

تحريمهاي بين المللي مانند تيغ دولبه عمل ميکند، از سويي ميتواند شرايط را براي افزايش توان توليد داخلي،

مناسب کند و از طرفي در صورت عدم توجه به ظرفيتهاي داخلي، به استقلال سياسي کشور خدشه وارد ميکند.

مسئولان و مديران کشور در جهت رسيدن به رونق توليد بايد پتانسيل ها و ظرفيت هاي داخلي را باور کنند

و در راستاي شکوفايي استعداد هاي داخلي اقدامات مناسب را انجام دهند و سرمايه گذاري هاي لازم را صورت دهند.

نيروي انساني متخصص نقطه قوت اقتصاد کشور است که بايد ضمن بها دادن به آن، زمينه فعاليت آنها در چرخه اقتصادي کشور فراهم شود.

يکي ديگر از موانع رونق اقتصادي واردات کالاهايي است که در داخل مي تواند توليد شود که باعث دلسردي توليد کننده مي شود.

واردات کالاهاي مشابه داخلي، توليدي هاي کيف را براي افزايش توليد و سرمايه گذاري دلسرد ميکند.

cbbk_m1.jpg 

 

دولت بايد با ممنوعيت واردات کالاهايي که در داخل توليد ميشود

عرصه را براي رقابت سازندگان ايراني فراهم کند تا ضمن خروج ارز از کشور توليد داخلي رونق بگيرد.

رونق توليد بخشي از برنامههاي حوزه اقتصاد مقاومتي است که با حمايت از توليد داخلي ميتواند به توسعه فعاليت توليدکنندگان داخلي منجر شود.

معرفي توليدي کيف داخلي

از جمله مطرح ترين توليد کنندگان کيف در ايران ميتوان به توليدي کيف گوهري اشاره کرد

اين توليدي با بيش از 10 سال تجربه موفق در زمينه توليد و پخش انواع کيف يکي از با سابقه ترين توليدي ها ي کيف در اين بخش شناخته ميشود

توليدي گوهري از جمله معدود توليد کنندگانيست که اقدام به عرضه مستقيم محصولات خود نمود

و به علت حذف واسطه هاي بسيار تمامي کيف هاي توليد شده توسط کيف گوهري

با نرخي بسيار پايين تر در اختيار مصرف کنندگان سطح کشور قرار گرفت

از ويژگيهاي يک توليدي کيف خوب

قيمت مناسب به عنوان رکن اساسي

تنوع بالا در محصولات

توليد هفتگي کيف هاي جديد و به روز

توليد انواع متنوعکيف از جمله کيف هاي زنانه , مردانه , مدرسه , و کوله پشتي

توليد انواع کيف سفارشي با پايين ترين نرخ

گارانتي و پشتيباني از محصولات به صورت حقيقي

 

( اگر به دنبال توليدي کيف چهارراه سيروس هستيد از اين مطالب بازديد فرماييد )

مراجعه حضوري به توليدي کيف و ديدن محصولات از نزديک

براي خريد از توليدي مخصوصا اگر تجربه قبلي در اين زمينه نداريد

حتما به صورت مستقيم به توليدي کيف يا دفتر مرکزي مربوطه مراجعه کرده و با ديدن محصولات

از نزديک و مقايسه قيمت ها و کيفيت اقدام به خريد کنيد

از واسطه ها حذر کنيد !!!

واسطه ها (دلال) مضر ترين عامل براي اقتصاد و پيشرفت صنعت

بوده و ضرره جبران ناپذيري به بدنه اقتصاد و باعث جلوگيري رشد و پيشرفت

تمامي مشاغل در هر سطحي ميشه

هر چه در اينترنت ميبينيد باور نکنيد !!!

با يه جستجوي ساده در اينترنت به طور مثال توليدي کوله پشتي يا توليدي کيف مدرسه رو جستجو کنيد

سايت هاي زيادي رو ميبينيد

که همگي واسطه بوده و نه تنها اطلاعي از صنعت و توليد ندارند بلکه دانش کافي

براي نام گذاري منحصر به فرد برند و سايتشون هم ندارن به طوري که همگي از يک اسم خاص استفاده ميکنن !!!!

مراجعه حضوري

حتما با مراجعه حضوري و درخواست آدرس توليدي حتما از واقعي بودن واحد صنفي مذکور

اطمينان حاصل کنيد

استعلام قيمت

با بازديد حضوري از تمامي عرضه کنندگان کيف و يا کالاي مورد نظرتون

قيمت ها رو مقايسه کنيد

قياس قيمت ها در دو مورد به شما کمک شاياني ميکنه

تشخيص توليدي کيف واقعي از فيک (مسلما در عرضه مستقيم با قيمت خيلي پايين تري ميتونيد محصولتون رو خريداري کنيد  )

مطمئنا يکي از ارکان موفقيت در هر صنف و شغلي خريد مناسب با پايين ترين قيمت و عرضه اجناس ارزان قيمته (به قول معروف سود تو خريده نه فروش !!!)

مراجعه مستقيم به توليدي کيف چه مزيت هايي دارد ؟

با خريد مستقيم از توليد کننده در وحله اول ميتونيد بهترين کيفيت رو با مناسب ترين قيمت تهيه کنيد

کم کردن واسطه ها باعث کاهش نرخ کاذب شده و انواع کيف رو ميتونيد

با کمتر از نصف قيمت موجود در بازار تهيه کنيد !!!

با حذف واسطه ها (دلال هاي عزيز) بسياري از مشاغل کاذب حذف ميشه

مسلما روند رشد اقتصادي در تمامي مشاغل با رشد روز افزون مواجه ميشه

پس عاجزانه تقاضا ميکنم در واحد صنفي که براي خريد انتخاب ميکنيد  فرماييد

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,تولید,کنندگان,حمایت,کنیم,؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:59

کتاب مسافر تنها

مسافر تنها، کتابي است به قلم رمان‌نويس و شاعر آمريکايي، جک کرواک؛ او در اين اثر خود با زباني شاعرانه شرح زندگي در جاده و سفرهايش را در آمريکا، مکزيک و مراکش گردآورده است. کرواک نخستين گاوبازي عمرش را درحالي‌که بر موتور قطار ايستاده و قطار به‌سرعت از زمين‌هاي پوشيده از کاکتوس مي‌گذرد، مي‌بيند؛ خود را با نبض زندگي شبانه در نيويورک هماهنگ مي‌کند؛ در قله‌هاي سفيد از برف شمال غرب آمريکا دفن مي‌شود؛

بر سقف خانه‌اي روشن و گرم از طلايي آفتاب در طنجه‌ي مراکش مي‌لمد و شيفته‌ي تپه‌ي مونمارتر پاريس و کليساي سفيد و زيباي سکره‌کر مي‌شود؛ جک کرواک با شرح تمام تجربياتش به ما نشان مي‌دهد که زندگي انسان‌ها بر اين کره‌ي خاکي بي‌نهايت متنوع است. سفرهاي کرواک هم‌چنين نشان‌دهنده‌ي فلسفه‌ي او در زندگي است؛ او براي ارضاي روح سرزنده و ماجراجويش قدم در جاده نهاده است.

«شب‌هاي زيادي را به فکر کردن درباره‌ي ستاره‌ها گذراندم و حال به اين مي‌انديشم که ستاره‌ها کلمه‌اند و تمام جهان‌هاي نا شمردني کهکشان راه شيري کلمه‌اند و همين جهان هم کلمه است؛ و فهميدم که مهم نيست کجا باشم؛ در اتاقي کوچک مملو از افکار گوناگون يا ميان اين دنياي بينهايت کوه‌ها و ستاره‌ها، تمام آن اتاق و اين ستاره و کوه‌ها در ذهن من جا مي‌گيرند.»

شايد يک يا دو فصل طول بکشد تا تماماً جذب کتاب شويد. جک کرواک که بنا مي‌کند به گفتن از قطارها، به‌وضوح مي‌توانيد علاقه‌ي او نسبت به قطارها را حس کنيد و عشق او آن‌قدر ملموس و شديد است که مخاطب را به کتاب سنجاق مي‌کند.

کرواک در اين اثر خود مجموعه‌اي از داستان‌هايش را در طول سفرهايش به آمريکا، مکزيک، مراکش، پاريس و لندن آورده است. با مطالعه‌ي قسمتي که کرواک از تجربياتش در اروپا مي‌گويد، شايد گمان کنيد که کار او را بتوان با آثار هنري ميلر و جورج اورول مقايسه کرد؛ اما تجربيات کرواک، سفرهايش، تمام کليساها و نقاشي‌هايي که شيفته‌ي آن‌ها است، به‌مراتب عرفاني‌تر هستند.

«پاريس به‌سان بانويي است اما لندن مردي است مستقل که در ميخانه‌اي ايستاده پيپش را چاق مي‌کند.»

کرواک يکي از بخش‌هاي کتاب را به شرح دوراني اختصاص مي‌دهد که مي‌بايست به‌عنوان ديدبان آتش بالاي برجکي ديدباني مي‌داد و مطمئن مي‌شد زميني در آتش نمي‌سوزد. بازخواني چنين تجربه‌اي حتماً جالب است. نويسنده در کتاب مسافر تنها از شيوه‌ي جريان سيال ذهن استفاده کرده است؛ پس اگر فيلم «در جاده» را پسنديديد، اين کتاب هم راضي‌تان خواهد کرد.

قسمت‌هاي زيادي از کتاب ممکن است تکراري باشند؛ نويسنده شايد در بخش‌هايي پرگويي کرده باشد اما «مسافر تنها» بازهم پنجره‌ي کوچکي است به روي داستاني که پشت داستان‌ها است و از همين رو مطالعه‌اش خالي از لطف نيست. برگردان فارسي کتاب «مسافر تنها» اثر جک کرواک به قلم سلماز بهگام و از انتشارات ورا روانه‌ي بازار شده است.

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/37179

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : مسافر,تنها, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:44

چاپ مهر و آشنايي با انواع مهر و روش هاي ساخت

چاپ مهر

اهميت ساخت مهر در کسب و کار

اعتبار لازمه و جوهره هر کسب و کاري است، جايگاه شما در بازار تنها دارايي تان در ذهن مشتريان است. ساخت مهر مناسب با نام شرکت و نوع فعاليت آن شرکت يک هويت منحصر بفرد است و به نوعي تمامي قرار دادها و نامه هاي اداري با مهر معتبر مي شود.

آشنايي با مهر سازي و تاريخچه ي آن

بي ترديد قدمت مهرسازي به قدمت مفهوم مالکيت آدمي و تثبيت آن است و پيش از اختراع خط، مُهر در ايران اولين ابزار تثبيت فرديت و مهم ترين رکن در اعتباربخشي و شناخت اسناد بوده است و اين در صورتي است که تاريخ و سابقه مهر در ايران به حدود ? هزار سال مي رسد و همچنين مورد استفاده در ممالک ديگر بوده است و اين به گونه ايست که در دنياي امروز هر مجموعه تجاري و صنعتي و يا افراد متخصص براي حضور در بازار براي به رسميت بخشيدن به اسناد به مهر نياز دارند.

روش هاي ساخت مهر و مرسوم ترين آن ها

امروزه مهرسازي به روش هاي گوناگوني طراحي و ساخته مي شوند.

مهر ژلاتيني پر مصرف ترين نوع مهر است مانند:

  • مهر دسته چک
  • مهر شخصي
  • مهر شرکت
  • و مهر ادارات و بانک ها

مهر برجسته يا مهر فلزي : که براي ساخت :

  • مهر محضرها و مهر دفترخانه استفاده مي شود .

مهر ليزري :

  • که در کمتر از چند ثانيه و با کيفيت عالي انجام مي دهد.

مهر برنجي :

  • يکي از قديمي ترين شيوه هاي امضا يا مهر موم مهربرنجي مي باشد.

 

ادامه مطلب : چاپ مهر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : چاپ,مهر,و,آشنایی,با,انواع,مهر,و,روش,های,ساخت, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:51

نرده فرفورژه بالکن چيست؟

 
زماني که صحبت از نرده فرفورژه بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده فرفورژه بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان نرده فرفورژه بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده فرفورژه بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع نرده فرفورژه بالکن

چرا نرده فرفورژه بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از نرده فرفورژه بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي نرده فرفورژه بالکن

کيفيت نرده فرفورژه بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين نرده فرفورژه بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده فرفورژه بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه,بالکن,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 182 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:31

نکات مهم در برگزاري جشن عروسي ماندگار

 

جشن عروسي و تشريفات آن، يکي از مهم ترين و فراموش نشدني ترين وقايع رخ داده در زندگي هر زوج جواني است که پيوند مقدس و آسماني، تعهد، عشق و وفاداري خود را با برگزاري اين جشن بر همگان آشکار نموده و خاطره اي جذاب و هميشه ماندگار از اين مراسم به ارمغان خواهند برد. نحوه برگزاري جشن عروسي و تشريفات آن، از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده و در مناطق مختلف ايران، بسته به فرهنگ ها، سنت ها و رسومات متفاوت به شکل متنوعي برگزار گرديده و در نظر گرفتن چند نکته مهم و اصلي در بهتر و زيباتر برگزار شدن جشن عروسي، اهميت فراواني خواهد داشت.

جشن عروسي در ايران

مراسم عروسي يکي از بزرگترين و مهم ترين مراسمات برگزار شونده در ايران بوده و به اشکال بسيار متنوعي اجرا مي گردد. در گذشته اين مراسم بسيار ساده تر و بدون تشريفات برگزار شده و احتياج به پرداخت هزينه هاي زيادي  جهت برگزاري اين مراسم وجود نداشت. امروزه با توجه به گسترش و ورود فرهنگ غرب و الگوبرداري از شبکه هاي فضاي مجازي، عکس و فيلم هاي متنوع اينترنت و فيلم هاي ماهواره اي، برگزاري اين مراسم به شکلي ديگر مبدل گرديده و تشريفات پذيرايي و تزئيني در آن از جايگاه ويژه اي برخوردار گشته است. امروزه برخلاف گذشته، بيشتر مراسمات عروسي در باغ تالارها و يا تالارهاي سرپوشيده برگزار گرديده و به شکل جداگانه يا همزمان با مراسم عقد در اتاق هاي تزئين شده و زيبا مي باشند. زندگي مدرن امروزي بشر و کوچک شدن فضاي منازل مسکوني، مشغله هاي شغلي و کمبود زمان منجر گرديده است، بخش اعظمي از تدارکات و تشريفات برگزاري جشن عروسي و خدمات مرتبط با آن را به شرکت هاي خدماتي اجرا کننده مراسمات سپرده و تنها هزينه هاي مورد نياز را به شرکت ها پرداخت نمايند.

go_m3.jpg

آتليه هاي تخصصي عکس و فيلمبرداري

عکس و فيلم يکي از اصلي ترين و مهم ترين يادگاري هاي به جا مانده از جشن عروسي هستند که اهميت بسيار زيادي داشته و مي توانند لحظات شيرين و تکرار ناپذير پيوند زوجين را ثبت نموده و لذت داشتن يک خاطره خوب را براي ساليان سال به آن ها هديه نمايند. امروزه اين کار مهم را آتليه هاي عکاسي انجام داده و به شکل تخصصي، سفارشي و با استفاده از روش هاي به روز و نوين، عکس و فيلم ها را تهيه، ويرايش و ميکس مي نمايند. انتخاب و رزرو وقت آتليه از مهم ترين خدمات و اقدامات پيش از جشن عروسي بوده که به شکل حضوري و اينترنتي انجام گرفته و احتياج به تحقيق و کمي پرس و جو خواهد داشت. امروزه با توجه به گسترش و رونق کسب و کار در اين حرفه، تعداد آتليه ها در تمامي استان هاي کشور افزايش چشمگيري داشته و انتخاب يک آتليه از ميان اين همه تنوع، کار بسيار دشواري مي باشد. توصيه مي شود به آتليه هايي با کادر مجرب و داراي سابقه کاري بالا مراجعه نموده و پس از رزرو زمان از دفتر کاري، نوع عکس ها، فيلمبرداري و متدهاي ارائه شده در ويرايش و ميکس فيلم ها توسط آتليه را مطابق با سليقه و توان مالي خود، انتخاب نماييد.

 

سالن زيبايي و آرايش عروس

با اينکه گفته مي شود، انتخاب لباس عروس و تجهيزات مرتبط با آن مانند دسته گل و تاج، در زيبا شدن عکس ها، فيلمبرداري و جلب توجه ميهمانان اهميت بيشتري از آرايش صورت و موهاي عروس داشته؛ اما به جرات مي توان گفت اين دو انتخاب از نظر ميزان اهميت در يک کفه ترازو قرار گرفته و هر دو تاثير فوق العاده اي بر زيبايي عروس و عکس هاي آتليه اي خواهد داشت.

سالن هاي زيبايي تخصصي

امروزه سالن هاي زيبايي بسيار متفاوتي در استان تهران و ساير استان هاي کشور آغاز به کار نموده و کمي تخصصي تر و ماهرانه تر از گذشته، به فعاليت مي پردازند. يکي از تخصص هاي مهم و پرطرفدار در اين زمينه، تخصص آرايش و زيبايي عروس است. انتخاب سالن زيبايي و رزرو زمان آن نيز مانند آتليه يکي از کارهاي مهم و بسيار با اهميت پيش از برگزاري جشن و مراسم عروسي است. توصيه مي شود در اين زمينه با مشاورين سالن زيبايي مشورت نموده و يک مدل آرايش مو و صورت، متناسب و متوازن با رنگ پوست، مو و حالت چهره خود را انتخاب نماييد. امروزه با توجه به وسعت يافتن فضاي مجازي و دنياي اينترنتي، امکان مشاهده، بررسي و انتخاب آنلاين مدل هاي مختلف آرايش عروس در سالن هاي زيبايي وجود داشته و حتي مي توان از مشاوره و رزرو آنلاين وقت ها نيز استفاده نمود. برخي از سالن هاي زيبايي، مدل هاي انتخاب شده شما را نيز اجرا خواهند نمود.

 

مديريت و هزينه هاي آرايشگاه زنانه در جشن عروسي 

مديريت و مدت زمان حضور در سالن هاي زيبايي، موضوعي بسيار مهم است که منجر به ايجاد خستگي، کلافگي و بي حوصلگي عروس خواهد شد. توصيه مي شود اين زمان را به حداقل رسانده و بخشي از کارهاي روز عروسي را، يک روز پيش از روز اصلي مراسم انجام دهيد. هزينه هاي کسب شده بوسيله سالن هاي زيبايي به عوامل بسيار زيادي بستگي داشته و در رنج هاي متفاوتي قرار مي گيرد. برخي از سالن هاي زيبايي هزينه هاي بيشتري داشته و از خدمات و امکانات بروز تري برخوردار مي باشند.

 

آرايشگاه مردانه

متاسفانه توجه بيش از حد به عروس و تشريفات  تزئيني وي، نقش داماد بسيار کمرنگ بوده و توجه کمتري به وي خواهد شد. بايد توجه داشت داماد، تکميل کننده زيبايي هاي عروس در جشن عروسي  بوده و توجه به انتخاب کت و شلوار، رنگ لباس و نوع لباس با توجه به استيل وي از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. يکي ديگر از مسائل مهم و قابل توجه در برگزاري جشن عروسي و توجه ويژه به داماد، انتخاب مدل موهاي داماد و آرايشگاه مردانه است. توصيه مي شود در انتخاب مدل موهاي داماد، حتما به حالت چهره و فاکتورهاي ديگر توجه داشته و تنها به مدل موهاي روز بسنده ننماييد.

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,در,برگزاری,جشن,عروسی,ماندگار, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:45

نرده و حفاظ شيشه اي نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحکام بالا و زيبايي ظاهري کاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي ترکيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مکان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحکام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده استيل به کار رفته در اين ترکيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينکه زيبايي خيره کننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشک و سرد و در دماهاي مختلف استفاده کرد. نرده شيشه اي به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي کند و شکل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممکن است لک بگيرد که آن هم با شيشه شور و در حد يک دقيقه پاک خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحي و توليد ميشوند. نرده شيشه اي گرد و منحني و همچينين نرده شيشه اي صاف از جمله آنهاست. يراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شيشه اي از جنس آلومينيوم ضد زنگ و يا آلياژ فولادي مقاوم در برابر زنگ زدگي ميباشد. هندريل و نرده شيشه اي براي مصارفي از قبيل نرده شيشه اي استخر، نرده شيشه اي بالکن ، نرده شيشه اي پله و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

ما در شرکت آنلاين دُر انواع مختلف نرده شيشه اي در ضخامت هاي استاندارد را به شما معرفي ميکنيم و ميتوانيد بر حسب نياز خود از هر کدام استفاده نماييد. قيمت نرده شيشه اي با توجه به نوع شيشه و يراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزيابي ميشود. با اين وجود شرکت آنلاين دُر علاوه بر کيفيت بالا قيمت بسيار پايين تري را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نرده,و,حفاظ,شیشه,ای,نشکن,استخر,بالکن,و,راه,پله, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 229 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:30

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 168 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 20:24

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : کتاب,فروشی,کاواک, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:47

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي، داراي ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي از کشور کانادا هستند. ايشان علاوه بر تخصص در زمينه ارتودنسي براي بزرگسالان، به ارتودنسي کودکان نيز کاملا مسلط هستند. شما با خيالي آسوده مي‌توانيد ارتودنسي نامرئي خودتان را به دکتر سعيد قريشي، دندانپزشک متخصص ارتودنسي بسپاريد. براي برآورد هزينه ارتودنسي، نياز به مراجعه شما به مطب دکتر ارتودنسي وجود دارد. از سويي با توجه به نوع ارتودنسي مدنظر شما، حداقل هزينه ارتودنسي مشخص خواهد شد. به عنوان مثال، هزينه ارتودنسي براي ارتودنسي نامرئي، بسيار متفاوت از حداقل هزينه ارتودنسي ثابت براي کودکان يا ارتودنسي ديمون است.

 

 

 

دکتر سعيد قريشي: دکتر ارتودنسي (دندانپزشک متخصص ارتودنسي)

دکتر قريشي در سال 1382 موفق به کسب بورد تخصصي ارتودنسي کشور و همچنين لوح تقدير از وزير بهداشت شدند. پس از آن، براي افزايش مهارت و دانش خود در زمينه ارتودنسي (ارتودنسي بزرگسالان و ارتودنسي کودکان)، به کانادا رفتند و به ادامه تحصيل در دانشگاه آلبرتا در بخش ارتودنسي پرداختند. پس از طي دوره تحصيلي خود در زمينه ارتودنسي، موفق به کسب ديپلم فلوشيپ و بورد تخصصي ارتودنسي کانادا (FRCDC) شدند.

ايشان داراي پروانه و اجازه کار در کانادا به عنوان دکتر ارتودنسي هستند. همچنين ايشان در تهران داراي سه مطب در فلکه دوم تهران پارس، ميدان فرهنگ در سعادت اباد و در بزرگراه نواب، تقاطع آذربايجان هستند. در صورتي که در شهر قم ساکن هستيد، مطب دکتر سعيد قريشي در بلوار امين، بلوار جمهوري، ميدان سپاه واقع شده است.

d633982_.jpg 

دندانپزشک متخصص ارتودنسي:

براي کسب مدرک تخصص ارتودنسي، ابتدا نياز است که متخصص مورد نظر، به کسب دانش و مهارت در زمينه دندانپزشکي مشغول شود؛ به همين دليل متخصصيني که در زمينه ارتودنسي بزرگسالان  و ارتودنسي کودکان فعاليت مي‌کنند، ابتدا دانش و مهارت لازم براي دندانپزشکي را کسب کرده‌اند و در قدم بعد مي‌توانند دندانپزشک متخصص ارتودنسي بشوند.

 

بهترين دکتر ارتودنسي در قم:

دکتر سعيد قريشي، يکي از برترين متخصص ارتودنسي در قم است. در صورت تمايل، مي‌توانيد با  شما مطب دکتر سعيد قريشي، بهترين دکتر ارتودنسي در قم، تماس حاصل فرماييد.

 

هزينه ارتودنسي:

همان‌طور که بيان نموديم، متناسب با نوع  ارتودنسي مدنظر خود هزينه ارتودنسي متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال با توجه به شرايط اقتصادي کنون، ارتودنسي نامرئي با الاينرهاي شفاف که در کشوري همچون کانادا ساخته مي‌شود، در حدود 5 هزار دلار قيمت خواهد داشت که براي  بسياري از افراد، به صرفه نيست.

 

هزينه ارتودنسي دندان در سال 98:

بسياري از مواد تشکيل دهنده و لازم براي ارتودنسي، از کشورهاي ديگر تهيه مي‌شود و به همين دليل از کاهش ارزش ريال، قيمت ارتودنسي دندان در سال 98، مستقيما اثر مي‌پذيرد. هزينه ارتودنسي دندان در سال 98 به نسبت سال 97، داراي رشد 3 تا 4 برابري در اکثر موارد بوده است.

 

هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين:

به هنگام محاسبه هزينه ارتودنسي، به صورت معمول هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر محاسبه مي‌شود. قيمت ارتودنسي فک بالا، به صورت معمول بين 2/1 تا 3/2 هزينه ارتودنسي فک بالا و پايين با يکديگر است.

 

ارتودنسي کودکان:

ارتودنسي کودکان يکي از مواردي است که نياز به تخصص جداگانه نسبت به ارتودنسي ساير سنين دارد. با توجه به فعاليت‌هاي کودکان در اين سنين و همچنين تمايل نداشتن‌شان به مراجعه به مطب پزشک، ايجاد محيطي جذاب براي کودکان و همچنين تعامل سازنده دندانپزشک متخصص ارتودنسي با کودک، عامل بسيار مهمي در جهت همکاري کودک براي بررسي و در صورت نياز، ارتودنسي دندان‌هايش است.

 

هزينه ارتودنسي کودکان (قيمت ارتودنسي کودکان):

همچون هزينه ارتودنسي که بيان نموديم، متناسب با نياز کودک شما، هزينه ارتودنسي کودکان متغير خواهد بود. در برخي مواقع تنها نياز به ارتودنسي پيشگيري است که هزينه به مراتب کمتري نسبت به ارتودنسي کودکان دارد.  در مواقعي نيز، نياز به هدگير يا ... مي‌شود که نياز به همکاري کودک در طول درمان دارد که البته بر قيمت نهايي اثر خواهد داشت.

 

مراحل ارتودنسي کودکان:

پس از انجام معاينه‌هاي مورد نياز از دهان کودک، عکس برداري OPG بايد صورت بگيرد. پس از آن، دکتر ارتودنسي، قالبي از دهان کودک تهيه مي‌کند و براي آن، ارتودنسي مدنظر را تهيه مي‌کند.

 

سخن پاياني:

دکتر سعيد قريشي، دکتر ارتودنسي همراه شما است تا علاوه بر ارائه پيشنهادات متفاوت براي هزينه ارتودنسي، ارتودنسي کودکان شما را نيز انجام دهد.

https://bit.ly/2PyGzhx

 

 

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : دکتر,سعید,قریشی,دکتر,ارتودنسی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 183 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:06

مشاوره تحصیلی تلفنی : صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

مشاوره

وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود.

به گزارش مهر، همچنین بر اساس تصمیم جلسه فوق العاده امروز مقرر شد این آزمون در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه برگزار شد.

پیش از این با توجه به درخواستهای داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد ۹۸ در استان‌های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده به مهر خبر داده بود.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.

وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ می‌شود.

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,تحصیلی,تلفنی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 29 فروردين 1398 ساعت: 22:01

نصب کرکره برقی 09124372935

عالمت بالای افقی شاتر غلتکی روی دیوار بالای پنجره را علامت بزنید.

در این خط علامت عرض پرده.از این 2 علامت، عمودی پایین هر طرف پنجره.

شما اکنون خط خارج شاتر غلتکی را که روی دیوار مشخص شده است،

خواهید داشت. در این مرحله می توانید ببینید که این در پنجره مرکزی است و دقیقا افقی و عمودی استاین مهم است!

با خط خارج شاتر خود که در حال حاضر بر روی دیوار مشخص شده است، اکنون می توانید بهترین نقطه ورود برای قدرت را تعیین کنید و قبل از نصب (قبل از نصب) حفره را قبل از حفاری انجام دهید.

In- Reveal همان اصل است، اما پنجره شما موقعیت افقی و عمودی شما است. هنوز مطمئن شوید که دقیقا افقی و عمودی هستند -  این مهم است!

zfo_1.png

گام 2 نصب کرکره برقی

عمق جعبه سر را اندازه گیری کنید. سپس از موقعیت افقی بالا شاتر غلتکی که روی دیوار نشان داده شده است

این فاصله را از هر طرف اندازه گیری کنید. پس از آن، در هر طرف پنجره، موقعیت بالای صفحه را به شما می دهد

برای نصب In-Reveal شما هم اکنون می توانید راهنمای را به طول دقیق و زاویه آینه بردارید.

مرحله 3

راهنمای را در 2 موقعیت مشخص شده نگهدارید. بالا از موقعیت راهنمای (مانند در مرحله 2)

و موقعیت راهنمای عمودی (همانطور که در مرحله 1). شما هم اکنون می توانید

بهترین موقعیت را برای رفع راهنمای به دیوار نشان دهید

و این علائم را می توانید به راهنمای جانبی منتقل کنید. اکنون می توانید

از طریق جلو و عقب راهنمای راهنمایی کنید؛ اندازه مته توسط اندازه پیچ مورد استفاده شما تعیین می شود.

جلوی راهنمای نیاز به سوراخ 10 میلیمتری دارد که

در آن شاخه های راهنمای رنگی 10 میلی متری قرار داده شده است و سپس نقاط ثابت را پوشش می دهد.

mfvg_2.png

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : نصب,کرکره,برقی, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 22:35

لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس لیزری است با طول موج ۷۵۵ نانومتری که از کانی و عنصری بسیار کمیاب و گرانقیمت بنام "کریزوبریل" تشکیل شده است ، این عنصر بر اساس مقایسه علمی که توسط کنفدراسیون جهانی جواهر و موسسه گوهر شناسی جهانی به عمل آمده است به عنوان گرانقیمت ترین سنگ و نادرتر از الماس میباشد .

کانی لیزر الکساندرایت دارای پدیده تغییر رنگ بوده ودر نور روز یک رنگ ودر نور شب در زیر لامپ رنگ دیگری را نمایش می دهد این سنگ معمولا در دو رنگ آبی مایل به سبز و یا بنفش مایل به قرمز یافت میشود .

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس اولین دستگاه لیزر الکساندرایت مجهز به فراکشنال موجود در جهان می باشد که دارای جدیدترین تکنولوژی در رفع موهای زاید و درمان ضایعات پوستی می باشد.

ویژگی های لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :

  • دارای مدرک FDA آمریکا
  • دارای دو هندپیس ارگونومیک و سبک
  • مجهز به هندپیس فرکشنال جهت Whitening
  • مجهز به بالاترین میزان انرژی 80 ژول
  • سرعت بالا از 1 تا 10 Hz در لیزر الکساندرایت نابلکس
  • قابلیت تنظیم Spot Size  از 2 تا 20 میلیمتر جهت درمان های متنوع
  • قابلیت تنظیم طول موج  Pulse Duration  و Triple Pulse برای انواع تیپ پوستی و هر مدل موئی
  • مجهز به سیستم  Gas Cooling خیلی قوی قبل و بعد شات و کاملا بدون درد
  • مجهز به سیستم سیلندر دو گانه جهت یکنواختی بیم اشعه
  • سیستم خودکار عیب یابی دستگاه

کاربردهای لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :

  • ازبین بردن انواع موهای بدن حتی موهای نازک و کرکی
  • قابل استفاده در تمامی تیپهای پوستی حتی پوستهای تیره
  • جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات پیگمانته
  • روشن سازی پوست بدن به همراه وایتنینگ

مزیت لیزر الکساندرایت نابلکس نسبت به سیستمهای مشابه :

  • دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس دارای انرژی بالایی می باشد که قابلیت از بین بردن موهای کرکی را دارا می باشد.
  • نابلکس مجهز به سیستم زوم هندپیس که قابلیت تغییر اسپات سایز را بدون تعویض تیپ امکان پذیر می سازد.
  • لیزر نابلکس دارای سیستم کولینگ بسیار قدرتمند و اقتصادی RCS می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishrotebpersia.com

 

 

 

معلم...
ما را در سایت معلم دنبال می کنید

برچسب : لیزر,الکساندرایت,نابلکس,Noblex,Alexandrite,Laser, نویسنده : کاووسی فر osttudentt بازدید : 202 تاريخ : جمعه 9 فروردين 1398 ساعت: 19:22

لینک دوستان

خبرنامه